Objevte postele Bonami Selection | Vyberte si tu svou →
300 Kč pro vásRegistracePřihlášeníKošíkMenu

Vrácení zboží

Nelíbí se vám některá z věci v objednávce, dorazilo zboží nějak poškozené, nebo jste si svůj vysněný kousek představovali jinak? Žádný problém. Na Bonami můžete svou objednávku vrátit, ať už se jedná o malý polštářek, nebo velkou 5místnou sedací soupravu. Kompletní návod pro vrácení standardního i nadrozměrného zboží najdete na této stránce.

Vrácení velkého kusu nábytku

Například pohovka, stůl, křeslo nebo velká komoda.

1. Ozvěte se naší zákaznické podpoře

Kontaktujte naši zákaznickou podporu, která vám pomůže reklamaci vyřešit.

2. Dopravce váš kousek odveze zdarma zpět k nám

Váš kousek si vyzvedne jeden z ověřených dopravců nebo Bonami kurýr. Na přání lze domluvit i zabalení vráceného nábytku.

  • Termín odvozu si domluvíte společně s naší zákaznickou podporou. V případě, že dopravce nemůže akceptovat termín vyzvednutí zásilky, kontaktuje vás sám a domluví s vámi termín nový.
  • Konkrétní čas vyzvednutí vrácené zásilky vzhledem k vytíženosti dopravců bohužel není možné stanovit.
  • Při předání balíčku dopravci poproste o potvrzení o převzetí. Chceme mít jistotu, že se zásilka po cestě nikam nezatoulá.
  • Celý odvoz platíme my. Nezapomeňte si stáhnout a vyplnit reklamační formulář, který přiložíte k zásilce. Reklamační formulář také najdete v sekci Moje objednávky, a to už předvyplněný.

3. Jakmile reklamaci vyřídíme, vrátíme vám peníze

Na vyřízení vrácení máme 14 dnů. Během těch vám pošleme peníze zpět na účet, který jste uvedli v reklamačním formuláři.

Vrácení ostatního zboží

Například textil, lampa nebo dekorace.

1. Vyplňte reklamační formulář

Vyplněný reklamační formulář najdete v sekci Moje objednávky. Také vám dorazil s fakturou společně na váš e-mail. 
Nemáte ani jedno k dispozici? Stáhněte si prázdný formulář.

Nezapomeňte formulář přiložit do balíčku, který nám budete posílat.
Pokud z jakéhokoliv důvodu formulář přiložit nemůžete, přiložte do balíčku alespoň číslo objednávky a číslo účtu, kam chcete vrátit své peníze.

2. Pečlivě zabalte produkt

Produkt uveďte do původního stavu. Pečlivě ho zabalte do původní krabice. Důležité je, aby byl ochráněn proti dalšímu poškození. Skvěle poslouží noviny nebo papír od květin. Pro křehčí produkty doporučujeme bublinkovou fólii či molitan.

Je potřeba, aby balíček obsahoval:

  • vrácený produkt
  • vyplněný reklamační formulář (nebo alespoň číslo objednávky a číslo účtu pro vrácení peněz)
  • výplňový materiál, který zabraňuje dalšímu poškození

3. Doručte balíček zpět k nám

Produkt můžete vrátit 4 způsoby. Než balíček odešlete, ujistěte se prosím, že jste odstranili původní doručovací štítky.


1. Vrácení na prodejně Bonami

Produkt vrátíte zdarma na libovolné Bonami prodejně. Jejich seznam naleznete zde.

2. DPD svoz

Kurýr DPD přijede až k vám domů, vyzvedne si balíček a odveze ho k nám. To vše zdarma. Svoz je nutné objednat pro každý balíček zvlášť. Pokud chcete vrátit 3 balíčky, je nutné objednat 3x. DPD odvoz objednáte přes tento odkaz.

3. Zásilkovna

Na webu Zásilkovny si zvolte pobočku, na kterou zásilku o maximální hmotnosti 10 kg a maximálně nejdelší straně 120 cm donesete a při předání uveďte kód 98619867 – díky němu nebude účtován za balíček žádný poplatek.

4. Česká pošta

Službou Balík do ruky pošlete vaši zásilku na adresu:

Bonami - reklamační odd.
Prologis Park Prague Airport
Průmyslová 482 (hala DC1)
252 61, Jeneč

4. Vyčkejte na vrácení peněz

Na vyřízení vrácení máme 14 dnů. Během těch vám pošleme peníze zpět na účet, který jste uvedli v reklamačním formuláři.

365 dní na rozmyšlenou

Jak funguje vrácení zboží do 365 dní?

Pokud nám zboží odešlete zpět v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky, vrátíme vám plnou částku zpět na účet.

Že jste to nestihli?

  • Nerozbalené zboží můžete stále ještě vrátit a to do 365 dní. Částku, kterou vám odešleme zpět, snížíme o 5 % z prodejní ceny za každý měsíc (počínaje dnem od převzetí zásilky).
  • V případě, že zboží nevrátíte v originálním obalovém materiálu, snížíme vrácenou částku o dalších 15 % z pořizovací ceny. Pokryjeme tak nejnutnější náklady spojené s jeho vrácením.
  • Částku vám vrátíme zpět na účet. Stačí ve formuláři (viz odkaz níže) vyplnit číslo účtu, na který máme peníze zaslat. Pokud si budete přát, můžeme vám peníze nahrát na váš zákaznický účet ve formě kreditů.

Jak při vrácení zboží do 365 dnů postupovat?

  1. Vyplňte formulář a přibalte ho do balíčku k vracenému zboží, nebo nám ho pošlete přes e-mail na adresu sluzebnicek@bonami.cz.
  2. Produkt uveďte do původního stavu. Pečlivě ho zabalte (ideálně do původní krabice). Důležité je, aby byl ochráněn proti dalšímu poškození.
  3. Pozor, zboží nesmí být znečištěné, opotřebené, poškozené nebo zničené. V takovém případě se na něj možnost vrácení do 365 dní nevztahuje.
  4. Odešlete balíček. Všechny možnosti odeslání najdete výše na této stránce v části „Doručte balíček zpět k nám“.
  5. Do 14 dnů od převzetí vráceného zboží vám pak zašleme peníze zpět.

Vracíte nadrozměrný produkt?

Kontaktujte náš zákaznický servis, který pro vás objedná svoz produktu určeného k vrácení.

Vztahuje se možnost vrácení do 365 dní na všechny produkty?

Pokud jste si u nás koupili matraci, můžete ji vrátit do 45 dní. Na zakoupenou drogerii a kosmetiku se možnost 365 denní lhůty na vrácení nevztahuje. Podrobné informace naleznete v reklamačním řádu.

Dostanu zpět 100 % ceny produktu?

Pokud nám vrátíte nepoškozené a nepoužívané zboží v rámci zákonné 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, pošleme vám za něj plnou částku.

Rozhodli jste se nám zboží zaslat později? Abychom zaplatili náklady spojené s pozdějším vrácením, snížíme vrácenou částku o 5 % za každý započatý měsíc, kdy jej budete mít u sebe. Pokud nám zboží nevrátíte v původním obalu, snížíme částku ještě o 15 % z pořizovací ceny, abychom mohli zboží uvést do původního stavu a opět jej nabídnout k prodeji.

Tip

Formulář pro odstoupení od smlouvy k nám musí dorazit do 365 dnů od převzetí zboží. Pokud zboží vracíte skutečně na poslední chvíli, doručte nám formulář e-mailem. Balík k nám pak odešlete neprodleně – nejdéle pak do 14 dnů od odeslání e-mailu. Do balíku samotného nezapomeňte přiložit také vytištěný formulář.

Nejčastější dotazy

Vracím zboží. Jak dlouho potrvá, než mi vrátíte peníze?

Pokud nám zboží odešlete zpět v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky, vrátíme vám plnou částku zpět na účet. Že jste to nestihli? Nerozbalené zboží můžete stále ještě vrátit. Částku, kterou vám odešleme zpět, snížíme o 5 % z prodejní ceny za každých 30 dnů (počínaje 15. dnem od převzetí zásilky). Pokryjeme tak nejnutnější náklady spojené s jeho vrácením. Pokud jste si u nás koupili matraci, můžete ji vrátit do 45 dní. Podrobné informace naleznete níže v reklamačním řádu.

Je možné vrátit zboží na prodejně, a je to zdarma?

Zboží lze vrátit na jakékoliv naší prodejně a vrácení je zcela zdarma. V případě potřeby vám s vrácením pomůže obsluha naší prodejny.

Jak připravit zboží pro vrácení, a jakým způsobem ho vrátit?

Zabalte produkt tak, aby se co nejvíce zabránilo jeho možnému poškození během dopravy. Vrácená zásilka by měla obsahovat: reklamovaný či vrácený produkt, vyplněný reklamační formulář, výplňový materiál, který zabraňuje dalšímu poškození (bublinková fólie, noviny, polystyren atd.). Vrátit lze zdarma přes DPD nebo Zásilkovnu, podrobný postup naleznete v sekcích Reklamace zboží/Vrácení zboží.

Bude mne vrácení stát nějaké peníze?

Vrácení nadrozměrného zboží je zdarma. U ostatních produktů je vrácení zdarma v případě, kdy využijete zaslání přes DPD nebo Zásilkovnu.

Je potřeba reklamovat celý produkt, nebo stačí vrátit jen tu rozbitou část?

Pokud máte možnost, zašlete nám fotografie poškozeného zboží a naše reklamační oddělení s vámi domluví detaily. V případě vrácení reklamovaného zboží zpět k nám bez zaslání fotografií je potřeba vrátit celý produkt.

Nenašli jste, co jste hledali?

zákaznická linka +420 232 005 040 / v pracovních dnech od 8:00 do 16:00
whatsapp  232 005 040
online chat (najdete vpravo dole na obrazovce)