Kontaktujte naši zákaznickou podporu, která vám pomůže reklamaci vyřešit.
Váš kousek si vyzvedne jeden z ověřených dopravců nebo Bonami kurýr. Na přání lze domluvit i zabalení vráceného nábytku.
Vyplněný reklamační formulář najdete v sekci Moje objednávky. Také vám dorazil s fakturou společně na váš e-mail. Nemáte ani jedno k dispozici? Stáhněte si prázdný formulář.
Nezapomeňte formulář přiložit do balíčku, který nám budete posílat. Pokud z jakéhokoliv důvodu formulář přiložit nemůžete, přiložte do balíčku alespoň číslo objednávky a číslo účtu, kam chcete vrátit své peníze.
Produkt uveďte do původního stavu. Pečlivě ho zabalte do původní krabice. Důležité je, aby byl ochráněn proti dalšímu poškození. Skvěle poslouží noviny nebo papír od květin. Pro křehčí produkty doporučujeme bublinkovou fólii či molitan.
Je potřeba, aby balíček obsahoval:
Produkt můžete vrátit 4 způsoby. Než balíček odešlete, ujistěte se prosím, že jste odstranili původní doručovací štítky.
1. Vrácení na prodejně Bonami
Produkt vrátíte zdarma na libovolné Bonami prodejně. Jejich seznam naleznete zde.
2. DPD svoz
Kurýr DPD přijede až k vám domů, vyzvedne si balíček a odveze ho k nám. To vše zdarma. Svoz je nutné objednat pro každý balíček zvlášť. Pokud chcete vrátit 3 balíčky, je nutné objednat 3x. DPD odvoz objednáte přes tento odkaz.
3. Zásilkovna
Na webu Zásilkovny si zvolte pobočku, na kterou zásilku o maximální hmotnosti 10 kg a maximálně nejdelší straně 120 cm donesete a při předání uveďte kód 98619867 – díky němu nebude účtován za balíček žádný poplatek.
4. Česká pošta
Službou Balík do ruky pošlete vaši zásilku na adresu:
Bonami - reklamační odd.
Prologis Park Prague Airport
Průmyslová 482 (hala DC1)
252 61, Jeneč
Pokud nám zboží odešlete zpět v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky, vrátíme vám plnou částku zpět na účet.
Že jste to nestihli?
Kontaktujte náš zákaznický servis, který pro vás objedná svoz produktu určeného k vrácení.
Pokud nám vrátíte nepoškozené a nepoužívané zboží v rámci zákonné 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, pošleme vám za něj plnou částku.
Rozhodli jste se nám zboží zaslat později? Abychom zaplatili náklady spojené s pozdějším vrácením, snížíme vrácenou částku o 5 % za každý započatý měsíc, kdy jej budete mít u sebe. Pokud nám zboží nevrátíte v původním obalu, snížíme částku ještě o 15 % z pořizovací ceny, abychom mohli zboží uvést do původního stavu a opět jej nabídnout k prodeji.