Objevte postele Bonami Selection | Vyberte si tu svou →
300 Kč pro vásRegistracePřihlášeníKošíkMenu

Okamžitá výměna na Bonami

Koupili jste si produkt značky Bonami Essentials nebo Bonami Selection, a něco nesedí? Našim produktům věříme. Proto vám zboží ihned vyměníme za nové – ať už má vadu z výroby, něco se pokazilo při jeho běžném používání.

✔ Žádné čekání na výsledky reklamace

✔ Produkt vyměníme za nový, nebo vám vrátíme peníze

✔ Služba je zcela zdarma, platí po dobu 2 let od nákupu

Jak služba funguje?

1. Kontaktujte zákaznickou podporu Bonami

Napište nám nebo zavolejte na zákaznickou podporu Bonami. Dejte nám vědět, který z produktů Bonami Esstentials nebo Bonami Selection jste si zakoupili a jaký nedostatek se u výrobku objevil. Služba je zdarma a využít ji můžete po dobu 2 let od nákupu.

 

2. Produkt vyměníme za nový, nebo vrátíme peníze

Zakoupený produkt vám vyměníme za nový. V případě, že nemáme ten samý model skladem, nabídneme vám alternativu – stejný produkt v jiné barvě nebo podobný produkt z nabídky. Pokud v nabídce nemáme nic, co by vás zaujalo, vrátíme vám peníze.

 

3. Na výměně se domluvíme

Původní produkt snadno vrátíte v kterékoli Bonami prodejně. V takovém případě vše vyřešíme ihned na místě. Zboží od vás také můžeme vyzvednout. Stačí zavolat na zákaznickou linku a na odvozu se domluvit s naším kolegou.

Časté dotazy

Po jak dlouhou dobu od nákupu mohu Okamžitou výměnu využít?

Služba je pro naše zákazníky dostupná po celou záruční dobu – tedy 24 měsíců od nákupu. Více o záruční době najdete na stránce Reklamační řád.

Jakým způsobem mohu požádat o Okamžitou výměnu?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu e-mailem, telefonicky nebo nás navštivte na jedné z našich prodejen (seznam prodejen Bonami). Telefonní číslo, e-mail a další důležité údaje najdete na stránce Kontakty.

Co potřebuji pro výměnu produktu za nový?

Pro vyřízení výměny nám stačí pouze číslo vaší objednávky nebo e-mailová adresa, na kterou byla objednávka vytvořena.

Musím pořizovat fotodokumentaci?

Fotografie nejsou potřeba. Výjimkou je případ, kdy vám dorazí zásilka poškozená od dopravce. V tomto případě pořiďte fotografie balení a produktu.

Jak dlouho potrvá vyřízení mé výměny?

Výměnu zpravidla vyřídíme do několika dnů. V případě, že produkt přijdete vyměnit osobně na jednu z Bonami prodejen, vyřešíme vše ihned na místě.

 

Co když jsem zvolil/a špatnou barvu nebo mi produkt nevyhovuje?

I na tento případ se Okamžitá výměna vztahuje. S výběrem vhodné alternativy vám pomůžeme na našich prodejnách nebo na lince zákaznické podpory.

Jaké jsou způsoby řešení v rámci služby Okamžitá výměna?

Zakoupený produkt vám vyměníme za nový. V případě, že nemáme ten samý model skladem, nabídneme vám alternativu – stejný produkt v jiné barvě nebo podobný produkt jiné značky z nabídky. Při výměně za nový produkt vám rádi pomůžeme s výběrem na našich prodejnách nebo naší zákaznické lince.

Pokud si nevyberete nic z nabízených produktů, vrátíme vám peníze.

Musím zboží posílat zpět?

Můžete využít vrácení na některé z našich Bonami prodejen, kde vám s vrácením a případným výběrem nového výrobku pomůžeme. Nebo můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu na telefonní lince a domluvit se s naším kolegou, že si od vás zboží vyzvedneme.

Jak dlouho potrvá, než mi vrátíte peníze?

Pokud vracíte produkt zakoupený na prodejně, vrátíme vám peníze na platební kartu ihned. V případě, že byla objednávka vytvořena online přes náš e-shop, vrácení s vámi na prodejně vyřešíme a peníze vám vrátíme maximálně do 14 dní.

Co dělat, když mi peníze za vrácené zboží stále nedošly?

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu a společně vše vyřešíme.

Máte další dotazy?

  • e-mail: sluzebnicek@bonami.cz
  • telefon: +420 232 005 040
  • online chat (najdete vpravo dole na obrazovce)
    v pracovních dnech od 8:00 do 18:00