Až -60 % na prémiové značky | Ušetřete ještě dnes →
Jarní sleva 10 % s kódem JAROVITEJ10 | Ušetřete ještě dnes →
100 Kč pro vásRegistracePřihlášeníKošíkMenu

Vše o nákupu

Jsme e-shop s každodenní dávkou nové inspirace a nejširší nabídkou produktů pro krásné bydlení. Skladem pro vás máme přes 20 000 nejoblíbenějších kousků. Odesíláme je během pár hodin nebo vám je připravíme k osobnímu vyzvednutí klidně ten samý den v Bonami prodejnách.

Časté dotazy

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

Vrátit nebo reklamovat objednávku zvládnete snadno. Vše potřebné k reklamaci a vrácení zboží naleznete zde

Kde zjistím stav své objednávky?

Informaci o stavu své objednávky a jejím předpokládaném doručení můžete najít na dvou místech. Na svém Bonami účtu v sekci Mé objednávky najdete stav všech svých objednávek včetně termínu předpokládaného doručení. O každé změně stavu objednávky vás také informujeme na váš e-mail, který jste zadali při tvorbě objednávky.

Jak můžu změnit či stornovat objednávku?

Pokud si přejete jakkoliv změnit objednávku, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu a sdělte jí číslo objednávky, kterou si přejete změnit či stornovat a jakou změnu chcete provést a na co (změna datu doručení, změna adresy doručení, přidání produktu k objednávce, storno objednávky,...). Číslo objednávky najdete v mailu s potvrzení objednávky nebo ve svém Bonami účtu v sekci Moje objednávky.

Zákaznická podpora

V pracovních dnech od 8:00 do 16:00
sluzebnicek@bonami.cz
zákaznická linka +420 232 005 040 - v pracovních dnech od 8:00 do 16:00
whatsapp +420 232 005 040
online chat (najdete vpravo dole na obrazovce)